|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Byłem w ostatnią sobotę na NEC Motorcycle Live 2019 czyli takiej brytyjskiej EICMI-e. Więc dodam parę słów od siebie.
1. No jak Mallory napisał: dla mnie czar prysł. Od początku koncepcja off-roadowej NAT 2020 i wyraźnie drogowej ATAS 2020 mi się nie widziała. Definitywnie ATAS 2020 idzie sladami BMW GS i według mnie dla takich klientów jest skierowana. Wizualnie też jest dla mnie deko brzydsza od poprzedniej ATAS (nie widzi mi się czacha z tymi światłami do doświetlania i jak dla mnie szyba jest za długa). Dowalili na niej wielkie kufry i wygladała z nimi deko nieckekawie. No ale jak tu w UK mówią, będzie super konkurencja dla GS-a jak sie z takimi kuframi do Costy albo Starbucksa podjedzie. 2. Spędziłem dobre 20 minut z technikiem Hondy, który mi pokazał dużo funkcji tego "tableta" na wersji z zawieszeniem ES. Niestety potwierdzam, że cudo to uruchamia się dość długo (z 10 sek. tak na oko) po włączeniu stacyjki. Co prawda moto można uruchomić ale jak się chce z 'tableta" skorzystać to trzeba tą chwilkę poczekać. 3. Obsługa dotykowa tego ekranu to nie będzie nic ciekawego. Niestety niektóre przyciski sa małe i jest ich trochę, więc obsługa tego w rękawicach (i w dodatku podczas jazdy) będzie raczej nieciekawa. 4. ES nie ma funkcji "przysiadania' na postoju. Jedyna opcja jak się jest z plecaczkiem i bagażem aby moto obniżyło zawiechę to włączyć tryb tylko kierowcy. 5. Można ustawiać preload w we wszystkich 4 trybach (kierowca, kierowca+bagaż, kierowca + pasażer, kierowca + pasażer+ bagaż) w kilkunastostopniowej skali (fotka poniżej) 6. Niestety nadal ABS nie wyłącza się na stałe (nawet w dwóch dostepnych trybach użytkownika) więc dla tych co z czarnego zjeżdżają będzie trzeba klikać trochę po tablecie aby wyłączyć ABS na tyle. 7. Nie wiedzą czy bedzie jakiś FW upgrade aby wyświetlacz obłsugiwał Android Auto 8. Dla takich jak ja, którzy używają fona na Androidzie do nawigacji jedynym miejscem gdzie teraz można przymocować telefon jest kierownica, bo "tablet" zajmuje miejsce gdzie teraz mam telefon. I nie ma tam już znanej nam z poprzednich modeli poprzeczki. 9. Brytyjska Honda Adventure Centre wycofała już modele 2019 ze swojej szkoły i ma mieć nowe modele do szkoleń po nowym roku. Dostałem od nich voucher na 75GBP na dwudniowy kurs więc może po nowym roku się zapiszę ... ![]() 10. Można było ok 30 min. pojezdzić na wystawie po "piaskownicy" na nowej AT i ATAS oraz na T700, Triumph Scrambler oraz RE Himalayan. Ciężko się była tam dostać z powodu sporej kolejki... więc nowej AT nie dosiadłem. 11. Zerknijcie na fotce ile kosztuje CRF1100L ATAS z ES itymi kuferkami (tak 17499GBP). Podstawowy 1250GS (bez ESA) zaczyna się od 13550 GBP (16360 GBP wersja TE z ESA) Ostatnio edytowane przez nabrU : 28.11.2019 o 23:30 |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 22 min 2 s
|
![]() Cytat:
Podstawowa wersja GieEsa 1250 nie ma ani ES, ani tempomatu, nie ma też szprych i wielu innych bajerów które ma podstawowa ATAS 2020 ES. Na pewno BMWe jest wygodniejszy na asfalt z plecaczkiem, ale IMO brzydszy. Kuferki w porównaniach wypadają podobnie, ale ja i tak będę montował budżetowe 2-3 razy tańsze. PS Tu https://www.youtube.com/watch?v=IQD15qpeTng&t=38s pod koniec filmu podają, że podstawowa wersja ATAS ES, a więc bez kufrów, kosztuje 16049 GBP. A więc 1450 przepłacać za kufry, to ja dziękuję... raczej nie skorzystam. Chyba że za rok, dwa dadzą w promocji... Ostatnio edytowane przez MrWaski : 29.11.2019 o 00:17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]() Cytat:
Co do ceny to nie wydaje mi się aby ktoś kto wydaje prawie 80.000 na motocykl szczypał się z tymi 5-8tys. różnicy skoro dostanie za to sporo więcej . Wygląd, trudno na tym polu dyskutować mi stara CRF się podoba nowa jakoś średnio a BMW GS jest przynajmniej bezdyskusyjnie brzydki i co z tego zawsze taki był. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 29.11.2019 o 10:21 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Zabrze
Posty: 1,105
Motocykl: ATAS 2019
Przebieg: 11000
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 14 godz 24 min 33 s
|
![]() Cytat:
Teraz do wyboru jest elektroniczny "adwenczer asfaltowy" w cenie i przeznaczeniu GSa, albo kompletny golas w cenie nizszej, ktorego do poziomu mojej ATAS trzeba doposazyc za dodatkowe diengi. Oczywiscie tak jak na GSa sa klienci, tak i na nowa ATAS beda. Jak i na nowa NAT. I tez beda zadowoleni. Ale mi zaden z obu nie podchodzi. Nie majac jeszcze afryki i stojac przed wyborem TEARAZ zakladajac ze poprzednie modele nie bylyby juz dostepne, wzialbym raczej.. nowa yamahe. WTF Honda ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 22:42 |
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 10:38 |