Cytat:
Napisał Emek
Różnica w cenie LR i standard to 1000 ojro więc znacznie taniej niż dotychczasowe kity za miliony szelestów.
|
Porównujesz do rally kitów, w skład których wchodzi oprócz dodatkowego baku komplet owiewek, wieża nawigacyjna i płyta pod silnik.
Jak porównasz do cen samego zbiornika, np. Safari, to cena jest podobna.
Co nie zmienia faktu, że jakbym miał nabyć "zwykłą" 701 i dokładać bak safari to wolałbym w tej samej cenie mieć 701LR - bo bak oryginalny i kolorystycznie pasujący.
Cytat:
Napisał Emek
Skok zawiasu zmniejszyli bo i na chu komu taki duży, przypadki incydentalne.
|
Nie takie incydentalne. Ten motocykl jest "ogniwem" pośrednim między lekkimi enduro a ciężkimi ADV. Jak się go wykorzystuje w terenie to i zawieszenie (275mm) pracuje w całym zakresie. Przypomnę, że lekkie enduro mają skoki 300-330mm.
KTM w 2019 miał w ofercie 690 z 250mm skoku pozycjonowanego jako motocykl bardziej szosowy (w katalogu był i jest w segmencie Travel) oraz H701 z 275mm skoku (w katalogu w segmencie Enduro).
Teraz w 2020 te różnice (między 701, a 690) zaczynają się zacierać.