|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Wreszcie się udało ogarnąć połączenie z kompem w 1190 2015r
Telefon stał się 100% wartościowym urządzeniem diagnostyczny ![]() Screenshot_20191105_185035_com.tuneecu.jpg Screenshot_20191105_184028_com.tuneecu.jpg Screenshot_20191105_184426_com.tuneecu.jpg Screenshot_20191105_184805_com.tuneecu.jpg |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Grodzisk Wlkp.
Posty: 96
Motocykl: GS tysiącdwieście
![]() Online: 2 tygodni 8 godz 54 min 55 s
|
![]()
Siema. Mam pytanie odnośnie 1050 adventure.
Wiem, że w tej wersji bardziej na asfalt ale widziałem kilka filmików i po szutrach, itp i sobie radzi, a tak myślę go użytkować. Znalazłem sztukę co ma 50 kkm nalotu niby potwierdzony i tak myślę czy warto? Oto jest pytanie. Parę rzeczy ma dołożnych, tak że wsiadać i jechać. Przebieg, przebiegiem liczy się stan ale..? Na co zwrócić uwagę podczas oględzin bo już dawno motora nie kupowałem a taki KTM to mało popularny. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |