![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Łapanów
Posty: 303
Motocykl: RD03
Przebieg: 97546
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 16 min 26 s
|
![]()
Jesli silnik gaśnie po 5 minutach to znaczy że alternator nie daje wystarczająco dużo prądu. W każdym pojeździe, po podłaczeniu akumulatora silnik musi pracować dalej. Ważne jest też to, że jesli chcemy dołączyć akumulator na pracujacym silniku należy włączyć maksymalnie dużo odbiorników prądu aby nie uszkodzić alternatora.
__________________
... wolność i przestrzeń niczym nieograniczona ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator NAT | luk2asz | NAT - Warsztat | 144 | 21.01.2025 10:19 |
Akumulator | czosnek | Wszystko dla Afryki | 54 | 29.02.2016 00:42 |
Akumulator do 0 7a | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 39 | 30.01.2015 10:43 |
[FAQ] Akumulator | podos | Regularne czynności serwisowe | 13 | 05.01.2009 10:31 |