![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Warto zauważyć, że to nie jest stricte gwarancja tylko to jest ubezpieczenie na wypadek niespodziewanych zdarzeń.
Z grubsza ujmując temat, więc jeżeli mamy problem z rdzewiejącym kołem, które jest wadą fabryczną to nie będzie ochrony. Ochrona powinna być w sytuacji np. zatarcia silnika przez zapchanie kanalików. Jeżeli będzie akcja serwisowa i nie udasz się na nią to nie będzie działała. Tu na plus jest, że nie musisz robić przeglądów w ASO, ale u profesjonalnego zakładu, czyli dostaniesz fakturę na przegląd. Temat wałkuję od dwóch tygodni, bo od Nowego Roku będę mógł sprzedawać takie produkty. Jeżeli macie jakieś pytania, które chcecie zadać do twórcy produktu to możecie pisać, bo ja przygotowuję się do grubszych zapytań, więc możecie się podpiąć. Sam planuje zakup auta i napewno będę kupował gwarancję, aby przekonać się na własnej skórze jak to działa ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zarejestrowany: Sep 2019
Miasto: RZ
Posty: 3
Motocykl: CRF 1000L
![]() Online: 2 dni 3 godz 12 min 54 s
|
![]() Cytat:
https://www.honda.pl/motorcycles/own...177_2785182181 Zabawą w stylu znajdź 30 szczegółów którymi różnią sie te dwa obrazki nie jestem zainteresowany. Przy zakupie urządzenia diler wspominał coś o przedłużeniu gwarancji na kolejne 3 lata. Poprosiłem warunki tej gwarancji. To co otrzymałem do wglądu mailowo to wyłącznie ubezpieczenie przy szkodzie całkowitej pokrywające różnice w wartości pomiędzy ceną zakupu a odszkodowaniem z obowiązkowego AC - GAP FAKTUROWY I GAP AC MOTOCYKLE. Diler nawet nie wspomniał o istnieniu produktu z linka jaki wrzuciłem wyżej. Krajowy substytut Pana Hądy w postaci pejsbucznego profilu (Honda Motocykle) odsyła do dilera pomimo dwukrotnie podanej informacji, że diler nie do końca wie co sprzedaje, zdecydowanie myli pojęcia, a pytany o szczegóły odsyła do agenta od ubezpieczeń. Agent zapewne odeśle do ogólnych warunków i sterty załączników więc ten etap pewnie pominę i produkt nie znajdzie nabywcy. Dziwi zwłaszcza postawa Hondy. Spychologia od samej góry" Honda -> diler -> agent ->... Brak konkretnych informacji na każdym szczeblu i koniecznośc proszenia się o mozliwość wydania własnych pieniędzy. Planowe działanie czy po prostu ignorancja w połączeniu z głupotą? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przedłużenie lag korek 50mm RD07 RD04 ?? | vtwin90 | Rama, zawieszenia, napęd | 59 | 12.05.2023 23:40 |
Przedłużenie błotnika - przód i tył | darius | Gadżety / wyposażenie | 13 | 28.05.2017 17:36 |