| 
			
			 | 
		#381 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 44 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To miałem na myśli... Fabryczne kuferki i tankbagi windują tę cenę, a czy są jej warte, to dyskusyjna sprawa.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#382 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Raz kupiłem podstawową wersję motocykla, był to GS 1200 2005 i po sezonie zacząłem kombinować aby dać zawieszenie z ADV, szprychowe koła, większy zbiornik i gdy to wszystko podsumowałem to oddałem go w rozliczeniu za nowego ADV z kuframi. Hołduję raczej zasadzie, jak spadać to z wysokiego konia, dlatego aby głupie myśli po sezonie nie plątały się po głowie, jak brać to najwyższą możliwą opcję. Rękawiczki i ubranie mogę mieć stare.  
		
		
		
		
		
		
			Mam nawet pomysł na pierwszą wycieczkę, Portugalia, powolne smakowanie krajobrazu, zapachu oceanu i jedzenia. Beata może dolecieć na miejsce samolotem, tylko warunek jest jeden, minimum miesiąc czasu, wtedy mogę nawet napisać subiektywną ocenę tego motocykla 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#383 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zapolemizował, znaczy nie jest ze mną tak źle...  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Jeśli moje zarobki wzrosną o 1kzł i infalcja ich nie zeżre, to biere full wypas.  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#384 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie interesuje zwykła CRF która obecnie została "skundlona"  a było tak pięknie.. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			myślę, że dealerzy będą musieli dodać ten bagażnik oraz wyższą szybę inaczej nie wróżę sukcesów sprzedaży w tej cenie, zwłaszcza, że konkurencja oferuje więcej. Przyjęty kierunek przez HONDĘ czyli sztuczne uterenowianie zwykłej CRF jest pomyłką zakładam, że 90% osób kupuje ten motocykl do turystyki jak bardzo uniwersalny sprzęt. Wersja Adventure sport jest już duża i nie poręczna a zwykła praktycznie nic nie oferuje w standardzie: brak szyby brak bagażnika brak osłon dłoni (od warunków atm.) brak bezdętkowych felg czy ktoś dysponuje fiszkami nowej CRF Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.10.2019 o 10:15  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#385 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tempomat i osłony dłoni są, mi się podoba koncepcja zwykłej, jako golasa, założyć rogala i dzida. 
		
		
		
		
		
		
			Fajnie że owiewka jest dzielona z czaszą więc w razie gleby nie wymieniasz dużego elementu tylko sam boczek, węższa czasza też będzie mniej podatna na uszkodzenia. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#386 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Osłony dłoni może i są, czasem mogą służyć jako łamacze nadgarstków, tylko te z AT bynajmniej nie chronią przed warunkami atmosferycznymi, proszę porównać zdjęcia AT i AS . 
		
		
		
		
		
		
			Zastanawiający jest brak cen przy zestawach dla AT, jakby z góry zakładali że dodatki będą brane raczej dla AS ![]() Czy rzeczywiście jest istotna różnica wymiarach między wersją AT i AS? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#387 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo zwykłą jest dla zwykłych ludzi, a atas jest dla byłych gieesiarzy 
		
		
		
		
		
		
			  którzy, nie chcą podstawowej wersji i są przyzwyczajeni do tego, że potrzebują dodatków żeby na moto jeżdzić.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#388 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fakt że głupio bym się czuł bez szyby, co do dodatków to nawet rogala warto przypiąć do bagażnika, mogę zrezygnować z hondowskiej wersji ESY , ale z opon bezdętkowych nie. Podobnie jak nie zrezygnowałbym z gmoli i osłony pod silnikiem dla mnie jako gieesiarza to musi być. Kwestią do rozważenia jest centralka, ale jak mam smarować łańcuch to byłoby fajnie to mieć. Do dzisiaj z dodatków mam tylko ABS i słabe światła, może te z hondy są lepsze. 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#389 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: Słocina 
					
				
				
					Posty: 1,346
				 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 9 godz 28 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#390 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 czy są dostępne dokładne dane dotyczące silnika np. stopień sprężania, odchudzili 2 kg pytanie czy też nie kosztem np. wału korbowego wtedy owszem fajniej będzie się wkręcać ale z elastycznością będzie gorzej. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 28.10.2019 o 17:42  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |