![]() |
|
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 7 min 13 s
|
![]()
W mojej T7, po kilku próbach, stanęło na tym, że przód mam ustawiony tak:
- compression (dolna śruba) 16 klików w kierunku Soft (max jest 22), żeby było miękko, ale jeszcze bez mocnego nurkowania na przednim hamulcu - rebound (górna śruba) 9 klików w kierunku Soft (max jest 31), czyli raczej twardo, żeby możliwie szybko wstawało po kompresji pomiędzy dołkami Na tych ustawieniach plus 1,8 atm w kołach jeździ mi się dość komfortowo w terenie. Z całym "uzbrojeniem" na sobie ważę ok. 95 kg, a motocykl ma fabryczne gmole + bagażnik, więc kolejne +15kg. Myślę jeszcze nad zmiękczeniem śruby Rebound o kilka kliknięć, ale to muszę potestować na żywca przy jakiejś mocniejszej przejażdżce. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Jeszcze żeby filmik działał...
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: RZE
Posty: 710
Motocykl: kiedyś było
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s
|
![]() Cytat:
Ooo właśnie, dziękuję. Ja lubię ciut mniej wiatru, tak 1,4atm. Dzięki, dziś sprawdzę. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Olsztyn
Posty: 137
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 15 godz 18 min 50 s
|
![]()
W kwestii nurkowania to trzeba zacząć od sprężyn, jeśli ważysz 95kg to potrzebujesz je wymienić. Potem trzeba na nich ustawić sag czyli je odpowiednio naprezyc.
Potem można bawić się w kliki. Regulacja klików to już kwestia bardzo indywidualna i zależna od terenu w jakim się przemieszczamy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: RZE
Posty: 710
Motocykl: kiedyś było
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s
|
![]() Cytat:
Tu już jednak chyba kwestia sprężyn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
Ale mam jeszcze inny temat, zauważyłem że niektóre szprychy są niedokręcone, tzn nie są luźne, nie brzęczą, ale sporo gwintu jest na wierchu i te są jakby mniej sztywne. U Was podobnie? i teraz pytanko, dawać to na gwarancję czy, można to jakoś samemu ogarnąć? A może tak ma być? Klucz jest w zestawie narzędzi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w wentylkach przedniego zawieszenia | materna | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 04.07.2015 13:14 |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |
Zasada działania Gaznika typu CV (tłumaczenie) | Diobeu | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 02.04.2009 07:47 |