| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W mojej T7, po kilku próbach, stanęło na tym, że przód mam ustawiony tak: 
		
		
		
		
		
		
		
	- compression (dolna śruba) 16 klików w kierunku Soft (max jest 22), żeby było miękko, ale jeszcze bez mocnego nurkowania na przednim hamulcu - rebound (górna śruba) 9 klików w kierunku Soft (max jest 31), czyli raczej twardo, żeby możliwie szybko wstawało po kompresji pomiędzy dołkami Na tych ustawieniach plus 1,8 atm w kołach jeździ mi się dość komfortowo w terenie. Z całym "uzbrojeniem" na sobie ważę ok. 95 kg, a motocykl ma fabryczne gmole + bagażnik, więc kolejne +15kg. Myślę jeszcze nad zmiękczeniem śruby Rebound o kilka kliknięć, ale to muszę potestować na żywca przy jakiejś mocniejszej przejażdżce.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeszcze żeby filmik działał...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: RZE 
					
				
				
					Posty: 710
				 
Motocykl: kiedyś było 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ooo właśnie, dziękuję. Ja lubię ciut mniej wiatru, tak 1,4atm. Dzięki, dziś sprawdzę.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 138
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 23 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W kwestii nurkowania to trzeba zacząć od sprężyn, jeśli ważysz 95kg to potrzebujesz je wymienić. Potem trzeba na nich ustawić sag czyli je odpowiednio naprezyc. 
		
		
		
		
		
		
		
	Potem można bawić się w kliki. Regulacja klików to już kwestia bardzo indywidualna i zależna od terenu w jakim się przemieszczamy.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: RZE 
					
				
				
					Posty: 710
				 
Motocykl: kiedyś było 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Tu już jednak chyba kwestia sprężyn.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ale mam jeszcze inny temat, zauważyłem że niektóre szprychy są niedokręcone, tzn nie są luźne, nie brzęczą, ale sporo gwintu jest na wierchu i te są jakby mniej sztywne. U Was podobnie? i teraz pytanko, dawać to na gwarancję czy, można to jakoś samemu ogarnąć? A może tak ma być? Klucz jest w zestawie narzędzi.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |