![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,247
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 4 godz 31 min 33 s
|
![]()
Racja. Moje Oxfordy wyłączają się po 2 albo 5 minutach od wyłączenia silnika (nie pamiętam) lub jak napięcie akumulatora spadnie poniżej 11,5 V. Poza tym, jak nie są włączone na maxa, to przebieg grzania jest prostokątny - grzeją nie grzeją. Czasy przerw w zależności od ustawionej mocy. Prąd jak grzeją zawsze maksymalny (ok. 4 A), a jak nie grzeją to zero amper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
prąd ładowania to nie 1A bo skąd niby regulator ma wiedzieć, że akutalnie ma do czynienia z samym ładowaniem czy coś jeszcze żebrze o prąd
![]() ładowania jest tyle ile w danym momencie ma mocy alternator i ile aku pociągnie prądu, bardziej musicie wziąć pod uwagę, że moto może chodzić dłużej na wolnych obrotach (korki objazdy albo ktoś tak chce) i na tych wolnych ma wystarczyć prądu a nie przy 5000obr/min są to obroty niemal niewykorzystywane... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
DRZ 400 mało prądu | Andrzej_Gdynia | Inne - dyskusja ogólna | 10 | 15.09.2013 23:42 |
kolejność przewodów z alternatora | Baal | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 10.12.2010 17:14 |
Dekiel alternatora | Misza | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 2 | 03.12.2008 08:21 |