![]() |
|
Oldtimery i PRL-y Weterany - demoludy, sprzęty retro też scramblery |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 13 godz 53 min 51 s
|
![]()
Przypadkiem wpadłem na ten wątek i łezka w oku się zakręciła... M11 to był mój pierwszy motocykl (1984 r.) niestety - gówniarz byłem i ... nie dało się tego zarejestrować (coś tam z ramą było nie tak i nie przeszła przeglądu).
Piękna Elka - miło popatrzeć na efekty ciężkiej pracy ![]() Z mojej strony - ktoś coś pisał o gaźniku, silnik S-32 (175, 3-bieg, iskrownik) miał oryginalnie gaźnik G24U (jak w Junaku, potem WSK 175, tylko 24, nie 26 mm). Nie wiem, czy to kwestia perspektywy na zdjęciach, ale wygląda trochę tak, jakby z tyłu było koło 19'' (w tych rocznikach takie były), a z przodu 18'' (oba koła "zmalały" gdzieś w 1964-66, ja miałem już na 18-stkach, rocznik 67). Mam gdzieś książkę "Motocykle SHL" z wieloma danymi, jak coś potrzeba, to poszukam (wiem, trzeba było tu zajrzeć ze dwa lata temu...)
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... RUSSIAN GO HOME ! ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Za zielonymi górami, za lasami
Posty: 1,139
Motocykl: czarny, pomarańczowe ladaco
![]() Online: 7 miesiące 1 tydzień 3 dni 21 godz 38 min 38 s
|
![]()
Dzięki wszystkim za dobre słowo. W sumie to motór miał być gotowy i przejechany do czerwca, ale wyszło jak wyszło i pojechał prosto do naszego biura. Teraz Jagna będzie ścierać z niego kurze
![]() |
![]() |
![]() |