![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
TA700 ma szpryce.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kierowca bombowca
![]() |
![]()
NTV 700 byłoby ciężko przeszczepić bo przecież ma kardan, duuużo roboty.
![]()
__________________
AT RD07A, '98, HRC |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 17 min 44 s
|
![]()
aszz , nie wiedzialem o kardanie.
Co do szprycy to nie wiem ale gosc sprzedaje na alledrogo silnik i na fotach w innych jego aukcjach sa gazniki , moze i do starszego modelu. look : http://www.allegro.pl/item355576000_...ki_07_rok.html faktycznie jest : Electronic fuel injection 40mm throttle bodeies
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 07.05.2008 o 12:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
|
![]()
bloku silnika bym nie ruszal.............tuleje cylindrowe przeszczepic o ile sie da do tego tloki i moze korby..........ale anjpierw trzeba by miec 700 rozlozone na stole dla porownania -jesli wtrysk od razu lipa z takim motaniem - wtrysk w AT
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 17 min 44 s
|
![]()
jaka tam profanacja , sama wygoda .
Zapominasz o takich rzeczach jak : - czyszczenie - padajace membrany - zaworki dysze i inne pierdulki wchodzace w sklad gaznika - czesta synchronizacja ( mysle ze we wtrysku co 50Kkm wystarczy sprawdzic ) - pompa paliwa - filtr paliwa - problemy z odpalaniem jak dluzej postoi i jak jest -20 stopni - automatyczne ssanie ( brak miliona ![]() wady to wiekszy stopien skomplikowania sterowania elektronicznego i troche wieksza paliwozernosc .
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez R2D2 : 20.05.2008 o 22:51 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Tuchów / Redditch
Posty: 614
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 17 godz 47 min 20 s
|
![]() Cytat:
polozenia przepustnicy spalania stukowego jakosci paliwa i jeszcze kto wie jakie............... awara kazdego z nich i stoisz np.w gruzji albo w kazachstanie z palcem w pragebie..............no chyba ze je wszystkie masz i jeszcze kompa do diagnozowania slowem jak wyzej nie cierpie elektroniki! howgh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik | sizyrk | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 5 | 13.05.2014 17:24 |
silnik do RD 03 | zioomu | Wszystko dla Afryki | 6 | 01.05.2014 06:26 |