|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 56 min 42 s
|
![]()
w ST jest KYB
W starego typu klasycznych zawieszeniach takich jak w xrv czy vsztormie powieszchnia po któej pracuje panewka w ogóle nie była anodowana. Nie mówie, że to NIC że się wyciera, bom jako pierwszy na forum zająłem się tym tematem, jednak polecam; 1. Zadbać o serwis zawiasu(wymiana oleju ikontrola panewek) 2. Zadbać o odpowiednie ustawienie(podjechać do kogoś kto się na tym zna) 3. Zrozumieć i nauczyć się samemu ustawić zawieszenie. I dopiero wtedy kiedy zacznie nam brakować odpowiednich ustawień bawić się w poprawe jego działania.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 12.08.2019 o 10:57 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
nie wiem co jest w V-strom 650 ale ma zero zużycia, olej zawsze czysty a nie grafitowy z wytartego aluminium. Co do anodowania to mamy także wpływ na grubość warstwy i może tutaj tkwi sekret...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dolna półka - czy będzie jeszcze żyć? | peter8700 | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 21.06.2017 23:13 |
Dolna półka??? | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 23 | 27.05.2014 22:22 |