|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
![]() Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
|
![]()
Borkow: kup sobie pillowgrips Proatepera. Btw. ja też zauważam te âdrganiaâ zarówno na kierownicy jak i podnóżkach powyżej 3kRPM, nie spodziewałem się tego ale są większe/bardziej przeszkadzające niż w KTM990. Do tego dźwięk z tłumika (silnika?) jakiś taki twardy i metaliczny. W sumie z tych powodów prędkości przelotowe + 130km/h chyba lepiej znosiłem na 990tce. :-o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 242
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 29 min 45 s
|
![]() Cytat:
A te pillowgripsy da się założyć do podgrzewanych org. manetek? W Kacie mam tłumiki drgań na mocowaniu kiery, ale do CRFy nigdzie nie mogę znaleźć. Cytat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dławienie się silnika | milcz | CRF 1000 L | 8 | 30.07.2019 09:44 |
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 20:37 |