Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.07.2019, 18:56   #1
Borkow
 
Borkow's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
Borkow jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
Domyślnie

No więc próbowałem przed chwilą doregulować przedni SAG i nawet się udało. I to wcale nie za pomocą miarki, bo po zapracowaniu zawiasem raz pokazuje tak a raz inaczej i jest to spora różnica około 10-15 mm.

Z instrukcji wynika, że zakres regulacji jest od 1 obr. (super miękki) do 15 obr. (super twardy). Nominalnie jest ustawiony na 5 obrotów. Ja dałem na 9 i zrobiłem testy i chyba jest OK.

Ale jak regulować odbicie? Ta śrubka kręci się z razem z regulacją SAGa, bo jest w jej środku. Czy to znaczy że kręcąc SAGiem dokręcamy odbicie czy po regulacji SAGa trzeba oddzielnie kręcić odbiciem?
Borkow jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.07.2019, 19:52   #2
Melon
 
Melon's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Lublin
Posty: 5,546
Motocykl: cz350/ bandit600/ zx12r/ varadero/vfr1200xd
Melon jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 17 godz 9 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Borkow Zobacz post
No więc próbowałem przed chwilą doregulować przedni SAG i nawet się udało. I to wcale nie za pomocą miarki, bo po zapracowaniu zawiasem raz pokazuje tak a raz inaczej i jest to spora różnica około 10-15 mm.

Z instrukcji wynika, że zakres regulacji jest od 1 obr. (super miękki) do 15 obr. (super twardy). Nominalnie jest ustawiony na 5 obrotów. Ja dałem na 9 i zrobiłem testy i chyba jest OK.

Ale jak regulować odbicie? Ta śrubka kręci się z razem z regulacją SAGa, bo jest w jej środku. Czy to znaczy że kręcąc SAGiem dokręcamy odbicie czy po regulacji SAGa trzeba oddzielnie kręcić odbiciem?
Po czym będziesz jeździł,solo,pasażer plus szpej?Na asfalt robi się bardziej sztywno,w teren miękko.Odbicie(dół) i dobicie(góra) wkręcając utwardzasz.Ja jeżdżę tylko po czarnym i lubię przycisnąć na zakrętach.Ustawiam na w miarę sztywno i moto idzie jak po sznurku w zakręcie bo chodzi głównie o prowadzenie w zakręcie.
__________________
kto smaruje ten jedzie
Melon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
ustawienie zegara itd. machoni NAT - Warsztat 13 27.07.2018 11:59
Zawieszenie-jego ustawienie i regulacja myku Rama, zawieszenia, napęd 12 22.05.2017 19:17
Ustawienie amora Leonr2 Rama, zawieszenia, napęd 13 28.03.2013 08:44
moto z UK, ustawienie swiatel dery Regularne czynności serwisowe 11 18.09.2008 23:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.