|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
argument pt. "najlepszy i tak jest CVT" obraża moja inteligencję.
mi najlepiej działał hydrokinetyk przypiety do Northstara 4.7. Zaraz potem passerati 2.0 tdi z DSG. DSG w Audi A4 i A5 ( oba tfsi, 1.8, drugi jakiś typu 4litry, zastepczaki) były rozczarowujace, na tyle, że z ulga wsiadalem w passata. na trzecim miejscu hydrauliczna skrzynia z 4.2 V8 Mercedesa. co ciekawe, ta sama skrzynia (z inną kaseta) połączona z 300D była masakrycznie nudna, ale i przewidywalna: remont co pół miliona km. e-cvt w corolii to była akurat pomyłka, gorsza chyba była tylko automatyzowana jednosprzeglowka w citroenie. Co prawda tamże z nikczemna mocą, ale przejażdżka lexusem rx 450h wyleczyla mnie skutecznie z hybryd Toyoty. może kiedyś, na emeryturze ![]() Czterobiegowy klasyk w jeepie 5.2 był mocno taki sobie: nie umiał wycisnąć zęba z 318 magnum a na dodatek się zepsuł. napisalem tyle, żeby podsumować 😭 nie ma co wojen toczyć. sensownosc typu automatu jest wypadkową tylu zmiennych (silnik, gabaryt auta, awaryjność, zestrojenie, spalanie) że trudno komukolwiek dogodzić. jakbym mógł auto marzeń sklecić, to do dużej V8 dopiąłbym DSG i napedzil tym tył, 4 łapy plus ekotryb do miasta zrobiłbym na silnikach elektrycznych z przodu. Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]()
To się namęczyłeś
![]() Ja nie mam takiego doświadczenia z automatami - zawsze uważałem, że to skrzynie dla emerytów lub kobiet... Jeździłem trochę passatem 2.0 tdi z DSG ale miał przejechane coś koło 200T i skrzynia nieprzyjemnie szarpała dlatego bardziej zrażało to do automatu niż zachęcało. Trochę jezdziłem też Hondą CRV z dieslem 1,6 i klasycznym 8 biegowym automatrm ZF i ta skrzynia chodzila bardzo dobrze. Dopiero CVT w moim firmowym civicu spowodował, że zmieniłem zdanie nt automatów. Sądzę jednak, że w zacytowanym tutaj artykule najważniejsze jest ostatnie zdanie, że już wkrótce skrzynie biegów przejdą do historii razem z gaźnikami, pagerami i zbrojami rycerskimi ![]() Myślę że za 5-7 lat będziemy jeździli elektrykami - czy nam się to podoba, czy nie. PS. A o CVT będziemy słyszeli coraz częściej z prostego powodu - jest stosunkowo tania w produkcji ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Michał
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]() Cytat:
Zobaczymy co stanie się w motoryzacji po tym jak VW wypusci masowo w dobrej cenie swoje ID (juz są w przedsprzedaży).... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Michał
![]() |
![]() Cytat:
Odwrót diesli to też bzdura. Z ciężarówek/dostawczaków/maszyn też? Europejscy producenci się jakoś nie wycofują. Parę odwrotów od diesli/benzyn już pamiętam, i co? Radzę mniej czytać nierzetelnych artykułów.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Ja tam się na swojego klekota nie obrażam. Dopóki spełnia wszelkie normy czystości spalin to jest ze mną. Potem pewnie jeszcze wiele lat pięknie przejechanych kilometrów za wschodnią granicą
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A może by tak powrócić do tematu wątku...
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zakup akumulatora do RD 04 . | DRAGON76 | Wszystko dla Afryki | 11 | 01.01.2015 20:06 |
Szybki zakup GPS | ArtiZet | Zastosowanie praktyczne | 16 | 13.11.2013 11:28 |