![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Nie po to jest ograniczenie maksymalnego prądu na 1/10 aby ładowanie trwało około 10h i aku się nie grzał?
Wiem że to inna technologia ale lipole się ładuje prądami 5 razy większymi od pojemności (czyli 50x większy prąd w porównania do żelowego/kwasowego) i w 30min mamy naładowanego lipola. Robią się ciepłe ale bez przesady. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Nowy Akumulator Yuasa YTX14-BS super MF | marekw | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 09.07.2015 07:19 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |