|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Rally ma 10 litrów baniak a zwykła 7,8.
Acerbis ma 12,5 za 1100 pln https://www.motorus.pl/acerbis-zbior...6-p-90627.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Ten baniak Acerbisa nie robi przy okazji za osłonę antypaciakową dla chłodnicy?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 10 min 12 s
|
![]() Cytat:
https://www.motorus.pl/acerbis-zbior...-p-100770.html U mnie chwilowo chiński Rotopax załatwia większy zasięg, a myślę nad doczepieniem czegoś na stałe z tyłu po lewej i podpięciem wężykiem podciśnieniowym. Na przykład taki zbiornik: https://sklepcelcjusz.pl/home/401-zb...-l-zestaw.html Matjas, jest wyraźna różnica w przyspieszaniu i elastyczności na niskich obrotach jak moto przejedzie pierwsze 2 tys km. Przy zębatkach 14/42 (fabrycznie jest 14/40) na 2 biegu w terenie spokojnie pójdziesz bokiem w zakręcie z uślizgiem tyłu. Na 3 biegu czasem też. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Mam pytanie do użyszkodników tego wynalazku: Czy na fabrycznych przełożeniach wskazania prędkościomierza i licznika pokrywają Wam się ze wskazaniami np. nawigacji
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 10 min 12 s
|
![]()
Na fabrycznych przełożeniach zawyża rosnąco od 5 km/h do 15km/h przy Vmax.
Wszystkie moje auta robią tak samo. To jakiś spisek jest chyba, żeby emisję spalin spełnić, albo co. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 13:31 |