|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Mnie się wydaje że odkręcanie w opór tego moto ma niewielki sens. Jechałem kilkadziesiąt kilometrów przy przeciwnym wietrze i odkręcanie w opór nie dawało kompletnie nic. Gaz odkręcony do oporu i brak reakcji. Redukcja, trochę przyspieszył a jak wbijałem bieg wyżej to zwalniał na pełnym gazie. Jadąc w środku obrotów moto jechało lepiej i paliło zdecydowanie mniej. Przy pałowaniu spalił 4,3 L/100 km przy normalnym spalaniu rzędu 3,2 - 3,5 L. To nie jest sprzęt do odkręcania w opór. Maksymalny moment jest w okolicach 7000 obrotów a dalej już tylko wyje na wyższych biegach. Jego trzeba rozpędzać bo sprawne przyspieszanie ma miejsce na biegach 1-4. 5 i 6 to raczej nadbiegi w mojej ocenie. Teraz będę przy tym ciut dłubał więc ocenię jak to wygląda po 16 tysiach z czego ok 10000 to wyprawy a reszta krzaczory i wkoło komina. Filtr powietrza po 5 tysiach z czego wiele w pyle i kurzu wyglądał podczas kontroli doskonale. U mnie w DR gnój był taki że wyjąłem i nasączyłem nowy bo szkoda było myć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: prawie Kielce
Posty: 305
Przebieg: znośny
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 13:31 |