Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.07.2019, 21:13   #1
Dario
 
Dario's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
Dario jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał bukowski Zobacz post
nic prostszego olać i robić dalej tak samo. jeśli po następnym smarowaniu znowu się zapali, będziesz mógł z czystym sumieniem olać kontrolke.

ją tak ogólnie można olewac, ale to pewnie kwestia indywidualnego podejścia. to nowy motocykl, ze świetnym silnikiem, od jednego z największych producentów silników benzynowych na świecie.

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Ironię zrozumiałem i wyjątkowo sie z Tobą zgadzam
Tylko żeby dojść do takich wniosków trzeba więcej doswiadczeń takich jak to opisane w tym wątku.
Od lat jeżdżę samochodami tego wiodącego producenta silników spalinowych i w nowym samochodzie check oznacza zazwyczaj poważne kłopoty.
Widać Honda tworząc Afrę trochę wyluzowała....
Dario jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.07.2019, 21:29   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 19 min 46 s
Domyślnie

Ja smaruję tak samo. Centralka, Nemo i drugi bieg. Żadnych czekendżinów póki co. Pzdr
Mam manuala.
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.