|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 4 s
|
![]()
DRZ, a CRF to różne epoki.
Jak kierownik nie ogarnia to każdego można zagotować. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kuleje
![]() |
![]()
CRF 250 nie ma żadnej ochrony na chłodnicę. Jest tylko panel plastykowy. Paciak w niesprzyjających okolicznościach może zakończyć jazdę.
__________________
Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić. Pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Elo
Siur, tylko czemu ta nowa epoka słabsza i cięższa? Cala zeleta ze tańsza. Jak miałem drezynę miałem okazje protestować nowke wr250r. Byla słabsza, marniej zawieszona, gorzej hamowała i IMO miała mniej wygodne siodło. Ta była w owych czasach sporo droższa od nowej drzety. Kolejne teorie Kopernika się sprawdzają? Pozdr rr P.S. Tak, wiem malkontent ze mnie ale jakoś nie rozumiem tego "postępu"
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,424
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 23 godz 30 min 14 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Ja rozumie te normy emisji ect. Ale co one maja wspólnego z wagą, zawieszeniami i generalnie, powiedzmy, delikatną konstrukcja?
No ok, czaje ze producenci maja swoje badania rynku z pomijanie małym popytem na na nie wyczynowe motorki terenowe ale z mega perspektywą na ciezarne szosowe mastodonty z tzw adwenczerskim lookiem. Myku po niemiecku to niewiele więcej jak Janek Kos rozumie. Jeśli pytasz czy krytykowalem Yamahe WR250R to tak, nie przypadła mi do gustu. Juz kiedys tu cytowalem znajomego dealera KTM: "... jak by włożyli silnik DRZety w ramę i zawiasy kata to by był hicior sprzedazy..." Ja wiem, te male pierdopedy fajne są i dla pewnie jakis 99% swoich użytkowników wystarczajco terenowe. Tylko problem mam w tym, ze stary jestem i za takim postępem nie nadążam mentalne. Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Mam chęć popróbować wr250r lub CRF250L , choć czuje że to będzie rozczarowanie po KTMach. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Jesli juz- to WR 250 R , a najlepiej zadbaną XR 400 z czerwonym guzikiem
![]() Nie będzie dużego rozczarowanie po exc 400 Babel , Ty się krecisz wokół komina . Wrka bylaby lepsza od exc 400 do średnich wypraw i wokół komina
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 02.07.2019 o 08:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,897
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 28 min 59 s
|
![]() Cytat:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...=KW&scopeId=MB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 13:31 |