![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Rzeszów / Łańcut
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 18 godz 5 min 11 s
|
![]()
Kable i fajki sam wymieniałem. Elektryka podobna jak w XRV750 po 96 roku, czyli jedna cewka na dwie świece. Przewody nakłuwane na szpilkę cewki i skręcane plastikową nakrętką-kapturkiem. Fajki wkręcane z czuciem do oporu.
Przebicie widoczne jest na dwóch fajkach, lewy tył i prawy przód, czyli to co widoczne jest. Lewy przód i prawy tył - fajki są dłuższe i mają specjalny kaptur zakrywający gniazdo na świece (SD05FGA) więc tam nie widzę co się dzieje w środku... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebicie na fajkach | BLOB | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 08.10.2010 10:53 |