![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Teoretycznie sprężyny nie powinno się dać założyć odwrotnie - powinna mieć różne średnice na obu końcach, podobnie jak mocowania w amorze, bodajże 56/60mm.
A demontaż zaiste profesjonalny ![]() Mi przy demontażu/montażu ściskami do sprężyn samochodowych (średnio pasującymi) udało się zrobić minimalne ślady. Ciekawe czy wyciągali amor z założonym wahaczem czy go też wymontowali...?
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Cytat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |