![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 57 min 34 s
|
![]()
Możliwe że amor padł 2 tyś km po jego regeneracji? Robiłem zimą i od jakiegoś czasu tłucze tj. część skoku nie jest tłumiona a jak juz dojdzie do tłumienia to jest jeb,jeb,jeb , po dziurach masakra. Mam RD03 - kiwaczka ok , nie ma luzów
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
Zakładając, że te 2 tys. km nie były zrobione na zawodach, to regeneracja była przeprowadzona niewłaściwie, albo....luz jest jednak gdzie indziej.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tylni amor w trójce | ltd454 | Rama, zawieszenia, napęd | 18 | 15.04.2013 19:55 |
Klekoczący hamulec tylni ;/ | Kuba | Hamulce, kola, opony | 17 | 18.02.2011 16:27 |
Podrapany tylni amor | ramires | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 26.08.2008 00:52 |