![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2017
Miasto: Marynino
Posty: 536
Motocykl: NAT`18
Przebieg: rośnie
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 7 godz 19 min 56 s
|
![]()
W nat 2018 też tak mam, nie rozgryzłem od czego zależy, kiedy się wyłączą....
__________________
lepiej patrzeć na to, czego nie można puknąć, niż puknąć to, na co nie można patrzeć... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
9 albo 10 kliknięć w ATAS i się wyłączają. Tak ma być.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Właśnie miałem powiedzieć, że jak dobrze pamietam to w ATAS Twoja „przypadłość” jest standardem.
Jeśli chodzi o rozwiązanie to zastosowali z Crosstourera (albo Crossrunnera) - w każdym razie gorsze. Poniżej mój post, gdzie opisywałem różnice w tych motocyklach - chodzi o kierunkowskaz. http://africatwin.com.pl/showpost.ph...&postcount=129
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Nie jestem przekonany ale chyba mam tak, że jak stoję to będą mrugały do usranej...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Szyba os ATAS vs. ori wysoka | madafakinges | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 46 | 24.04.2021 06:46 |
Gmole nat/atas | Dario | Gadżety / wyposażenie | 3 | 18.03.2019 22:55 |
Tank Bag ATAS | muszel72 | Gadżety / wyposażenie | 10 | 22.01.2019 12:10 |