![]() |
|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 111
Motocykl: DR650R/XRV750/R100R/T1050
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 godz 18 min 17 s
|
![]()
Cytat:
Podczas odpalania motoru występuje bardzo duży skok prądu... napięcie faktycznie pozostanie na 14,5V i będzie stabilne ale prąd przekroczy swoją normalną wartość kilka/kilkanaście razy. Dla tak delikatnych układów jest to praktycznie zabójcze, zasilacze zazwyczaj nie zabezpieczają przed takim zjawiskiem.St Stabilizator jedynie Panu może zmniejszyć napięcie ale nie uchroni układu przed tym przeciążeniem prądowym.Ra Radziłbym szukać układów ograniczników prądu podczas rozruchu które w początkowej fazie pochłoną nadmiar prądu lub pozostawią urządzenie wyłączone do czasu zaniku przeciążenia. W czasie rozruchu faktycznie w chwili początkowej bedzie pobierany praktycznie prąd zwarciowy ze wzgledu na to ze wirnik rozrusznika jest nieruchomy a co za tym idzie napięcie wcale nie utrzyma sie na stałym poziomie tylko spadnie (przysiądzie) w zalezności od kondycji akumulatora.Najlepiej byłoby zbadac napięcie za zasilaczem/przetwornicą i mozna by cos ustalic. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy | zimny | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 27.07.2013 09:54 |
Zasilanie Garmin 2610 | Pawel_z_Jasla | Hardware | 34 | 29.09.2011 20:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |