|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
temat wcale nie jest przesadzony,
https://advrider.com/f/threads/the-c...31281/page-122 moto jako całość wyszedł fajnie ale ze szczegółami już gorzej co nie znaczy, że dramatycznie po prostu nie odstaje już od średniej europejskiej. Jednym chodzi ok innym coś się psuje stuka piszczy itpitd.. "My anormal noise finally ends in sending my engine to Japan... And Honda have to make a new one to me. Honda want to analyze my engine to see whats happened. I dont have more information for now but i'll keep updated this post when i have more info. At least the guarantee works... after too much push..." Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.05.2019 o 07:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Lublin
Posty: 733
Motocykl: ATAS 1000 '18
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 7 godz 12 min 0
|
![]()
Obejrzyjcie sobie w jakim tempie produkowane są te motocykle. To 2-3 razy szybciej od tempa montażu BMW w Berlinie. To i tak cud ze tak mało jest tych wpadek jakościowych.
https://youtu.be/tW-JQ691fwU https://youtu.be/CYqMCRbGcF0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: KRASNYSTAW
Posty: 221
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 29 min 37 s
|
![]()
[QUOTE=Dario;636305]Obejrzyjcie sobie w jakim tempie produkowane są te motocykle. To 2-3 razy szybciej od tempa montażu BMW w Berlinie. To i tak cud ze tak mało jest tych wpadek jakościowych.
https://youtu.be/tW-JQ691fwU https://youtu.be/CYqMCRbGcF0[/QUOTE Jak widać na filmach, nikt nie sprawdza jakości spawów ramy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
Jeśli chodzi o załatwianie reklamacji na gwarancji to bardzo ważną rolę odgrywa salon sprzedaży/handlarz, a nie producent. Często do fabryki nie dociera informacja ostatecznego klienta. Handlarz też nie ma kasy z tego, że sra się z klientem i jego reklamacją, czyt. stracony czas, za który nikt jemu nie zapłaci. Klient jest dobry tylko wtedy, kiedy kupuje sprzęt i ewentualnie go serwisuje. Pozostałe rzeczy to już klient jest natrętem. Nie pamietam czy mi to ktoś mówił czy gdzieś czytałem, że akcje gwarancyjne na poziomie handlarz-fabryka skutkują jakimiś minus punktami dla handlarza? Że handlarz ma najlepszą cenę tylko wtedy, gdy jest mało zgłoszeń reklamacyjnych? Za cholerę nie mogę sobie przypomnieć... Ale właśnie dlatego jest takie tarcie z ASO i uzyskaniem pomocy od nich. A obraz pracy Niemców mam na codzień. Czasem się zastanawiam, jak to możliwe, że ich gospodarka tak się dobrze trzyma? To znaczy ja wiem, ale to nie temat i nie chcę wszczynać gównoburzy. Poza tym na produkcji/ach pracuje niewielu Niemców.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |