![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,255
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 20 min 0
|
![]()
Ocena opon jest subiektywna, przykladowo motoz tractionator na mokrym zrywal mi przyczepność prawie zawsze i to na kazdym poziomie TC, przednia opona wpadala w katastrofalną shimę, ale kolejny użytkownik moich opon chwalił ją pod niebiosa, czyli opona jak kask jednym pasuje, a innym nie. Nastepny zestaw w garazu mam pierelli rally str, chociaz obecna siostrzana karoo str nie dala ciała, wytrzymala 11000 i jeszcze trochę mięsa ma, chociaż lekko sie splaszczyla
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 473
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 7 godz 12 min 44 s
|
![]() Cytat:
![]() Radiolog robi 11kkm na karoo street, ja 7,5 i tył do wymiany. madafakinges zeznaje ze zrobił ponad dychę na scorpion Trail II, ja 5,2 i bieżnika brak. Jeździcie na fabrycznym ciśnieniu? A może mniej/więcej? Ostatnio edytowane przez zylek : 24.05.2019 o 08:05 |
|
![]() |
![]() |