![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2017
Miasto: Zgierz
Posty: 865
Motocykl: EXC 250 TPI
Przebieg: galanty
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s
|
![]()
no właśnie, może to nie ten wątek ale:
120 jednak wydaje mi się za wąska, biorąc pod uwagę moc motocykla teren po jakim się poruszam, czyli żwirownie, piachy, szutry. W zasadzie twardego podłoża u mnie nie ma. Może na jakiś ciasnych zakrętach, w górach, na ciasnych łukach węższa będzie lepsza, ale po torze motocrossowym nie latam. Pewnie jak nie spróbuje to się nie przekonam, tylko będę mógł tak teoretyzować... Teraz mam w sumie oponkę do wymiany bo już prawie skatowałem Metzelera MC360, którego założyłem jesienią. Hmm. No i te 120 tańsze ![]() Ostatnio edytowane przez Marcinnn6 : 16.04.2019 o 19:36 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Rozmiarowo mam tą samą felge w Xr 400 i
w Xr 650 L W xr 400 zalecana jest 110 W xr 650L. 4.6 cała 650 to wagowo motocykl ciut cięższy niż Huska 630 Nie wyobrażam sobie balona 140 na xrl 650 Przede wszystkim samodzielnego serwisu w drodze krótkimi lyżkami Szerokość 120 nie jest identyczna u wszystkich producentów i dotyczy to nawet innego produktu tej samej firmy. Twoja metzeler 140 może mieć balon i szerokość 120 Mitasa 754 Mam opony 120 różnych producentów I rozbieżność jest duża
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 17.04.2019 o 10:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
![]() Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s
|
![]() |
![]() |
![]() |