Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.06.2009, 12:29   #1
Mecia
stęchły
 
Mecia's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
Mecia jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 47 min 2 s
Domyślnie

Mad, rozwiązałes problem grzania sie pieca? bo moja teraz zaczęła.
__________________
Wichura
Mecia jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.06.2009, 09:02   #2
Stolek
11110111101
 
Stolek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
Stolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
Domyślnie

rambo a się tak zapytam z ciekawości które dokładnie z poniższych ścierw lejesz:
http://sklep.2clean.pl/index.php?pro...uct&prod_id=63
czy możne to jak pisze producent "do motorów":
http://sklep.2clean.pl/index.php?pro...uct&prod_id=21
?
jestem ciekaw bo w tym drugim jest napisane ze niby nie wiąże się z tworzywami stosowanymi na przekładkach sprzęgłowych i jest bezpieczne dla sprzęgieł mokrych w motocyklach...
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93
Stolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.06.2009, 11:38   #3
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Tego 1. chyba to to samo pewnie... Nic się u mnie ze sprzęgłem od 2005r nie dzieje jak coś..

Z tym grzaniem się w korkach to zauważyłem że jak się jedzie w kilka i pierwsza w której się włączy wiatrak to ta z filtrem K&N. W Turcji Olki i Jurka Afryki na byle postoju temp skakała do połowy skali i zaraz wiatrak mielił. Tym bardziej że wszytskie AT były na przelotówkach z Db killerami, na oleju syntetycznym, Nasz tylko miała zwykły papierowy filtr i motorlife w oleju.

Aha, tam jest dozowanie 50ml na litr oleju dla silniki benzynowego i 100ml na litr oleju kiedy ten silnik dostaje ostro w dupe. Ja co wymiane leje całe opakowanie 250ml i tyle



OK co do motorlife, zwanego też ścierwem po rozebraniu 15 letniego sprzęgła ktore od 2005r oku było dwu lub trzy krotnie na rok zalewane tym ścierwem. Stwierdzono po pomiarach suwmiarką, iż grubość okładzin na tarczach jest równo podanym w serwisówce wymiarą dla nowych tarcz oraz brak innych śladów zużycia przekładek itd.

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 20.02.2013 o 09:59
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Termostat - tym razem nie o korkach i grzaniu ramires Układ chlodzenia 15 15.07.2009 11:53
Gaśnie w korkach - pompa? 07 A-gent Uklad paliwowy i wydechowy 11 09.07.2009 11:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.