|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
I nie ma miliona czujników.
__________________
kto smaruje ten jedzie Ostatnio edytowane przez Melon : 10.04.2019 o 21:55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
![]() Sam hamuje, sam przyśpiesza, trzyma się pasa, odstępy, cuda wianki. Przycisków na konsoli więcej niż na klawiaturze do kompa. Niedługo i kierowca nie będzie potrzebny.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
bo to my pewnie sie tej skrzyni nauczymy a nie ona nas
tryb S3 jest w miarę ok, tylko coś spalanie mam wysokie - 5,7-5,8l , momentami wydaje mi sie że pracuje skrzynia idealnie, dla niej problemem jest chyba zbyt duza zmienność. Jak jedzie sie dynamicznie, to całkiem fajnie macha tymi biegami. Ostatnio edytowane przez king3 : 10.04.2019 o 22:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]() Cytat:
Jak kupowałem Crosstourera, to też słyszałem o adaptacji tej skrzyni. Wiadomix, pierwsza przymiarka do moto i delikatnie z gazem, dyn, dyn, dyn...60 km/h i 6 bieg. Kuerwa myślę, ten poprzedni właściciel to słabo jeździł... Teraz wiem że ta skrzynia niczego się nie uczy. Jak odkręcisz manetkę, tak jedziesz. Ja mam jeden tryb sportowy. Na szosę wystarczy. Do tego możliwość zbijania biegów ręcznie i praca gazem. Na D da się jeździć po mieście czy autostradach. Na S, po fajnych winklach gdzieś w górach. Jeśli czegoś brakuje, to - i + jest rozwiązaniem. Ja już tę skrzynię rozumiem i jestem mega zadowolony. Ale to w motku strikte asfaltowym. Chociaż ex1 sobie chwali w terenie.
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]() Cytat:
ja natomiast lubię jechać sobie bardzo spokojnie i to baardzo i mam problem z tą skrzynią bo mi pakuje tą "zasraną" 6 za nisko a zbijanie mnie już męczy.. natomiast w S1 miesza biegami co nie jest kompletnie potrzebne dla mojego stylu jazdy... tak to prawda trzeba dostosować się do skrzyni a nie odwrotnie tzn.. jak chcesz aby nie redukowała lub mieszała biegami to musisz np. w obszarze zabudowanym jechać z konkretną prędkością i nie schodzić do obrotów/prędkości redukcji... jednak w S1 pomiędzy 4 i 6 biegiem jest niewielka różnica prędkości i przy jeździe w obszarach zabudowanych ciągle miesza biegami co mnie denerwuje bo nie ma takiej potrzeby a w trybie D jedzie tylko na 6 biegu i mogłoby być ok ale nie rzadko nie jest płasko i nie da się jechać na 6 biegu!!!! więc wrzucam na manual... i tak teraz mieszam raz jadę na S1 raz w manualu a w D prawie wcale a wolałbym nie korzystać z manualnego trybu bo i po co ten automat!!! DCT nadaje się tylko dla lubiących mocniej odkręcić bo wtedy wszystko jest super!. Natomiast dla skrzywionych własnymi upodobaniami jak ja zawsze będzie przeszkadzać. Ale na razie nie poddaje się może się dogadamy.... jednak uważam to za niedoróbkę bo powinno być odwrotnie to moto powinno być dla mnie a nie na odwrót. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.04.2019 o 23:06 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przelot ,fakty i mity | gumpinoga | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 12.03.2019 15:16 |
Serwis Africa Twin - pomoc w nauce od podstaw :) | vanik | Regularne czynności serwisowe | 29 | 13.04.2018 10:04 |
Fakty czy mity - Klekoczace sprzeglo | R2D2 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 217 | 17.12.2013 20:45 |
Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 19:54 |