|  | 
|  26.03.2019, 14:32 | #1 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2009 Miasto: Międzyzdroje 
					Posty: 599
				 Motocykl: CRF1000L   Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s |   Cytat: 
 NC750X to już typowy turysta, interesowałem się nim, najbardziej podobał mi się ten schowek. Ciężki, pali od 4 nawet do 6 a zbiornik ma na 14 l, to daje mu zasięg ok 300k, CB500X ma zasięg o 50% większy. Do tego NC ma silnik o charakterystyce samochodowej, nawet potrafi zaskoczyć przy wyprzedzaniu bo odcinka jest gdzieś w okolicach 6000 obrotów. Nie jest zły ale raczej to typowej dalszej turystyki asfaltowej. 
				__________________ Louis, motocyklista niedoskonały. | |
|   |   | 
|  26.03.2019, 14:44 | #2 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 Jego normalne spalanie to naprawdę 3,5. Raz nawet udało mi się zejść do 3,2. Charakterystyka silnika jest samochodowa, bo to połowa silnika z Hondy Jazz  I tu akurat (jak dla mnie) jest to zaleta, bo żył będzie długo  NC miałem w automacie, które chyba w CB nie występuje? 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  26.03.2019, 14:48 | #3 | 
|  |   | 
|   |   |