![]() |
|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 godz 21 min 59 s
|
![]()
Moze cos takiego by rozwi,azało problem? przetwornica powinna odseparować ewentualne piki a przy okazji obniżać napięcie do 12V
http://www.allegro.pl/item655915781_..._2_24v_1a.html
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
1A to za mało.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
pewnie będzie działać tylko 1A to mało ,przy większym obciążeniu pójdzie z dymem
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zasilanie paliwem - problem raczej nietypowy | zimny | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 27.07.2013 09:54 |
Zasilanie Garmin 2610 | Pawel_z_Jasla | Hardware | 34 | 29.09.2011 20:42 |
zasilanie pompy | rafalkefir | Uklad paliwowy i wydechowy | 29 | 14.04.2011 21:03 |