![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Weź torak czytaj całość tego co napisałem. To co piszesz o prowadnicach świadczy ze widzisz ale nie czytasz.
Robta co chceta. Składajcie na smar lub i miód z uszu. Jak będziesz zakładał odpowietrznik to pierdolnij jeszcze po kalamitce na każdy tłok. W ten sposób zapewnisz sobie wracanie tłoczków na zawsze. EOT - kazmir masz piwo
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Połamany
![]() |
![]()
Taaa...
Czyściłem kiedyś zacisk hamulcowy po takim łoju z niedźwiedzia. Klocki nie wracały bo gumka była c...j wie z czego albo umyta benzyną i zrobiła się dwa rozmiary większa. POLECAM bo sam stosuję od kilku lat na tłoczki to: https://www.petrostar.pl/chemia/smar...0g,p1067652112 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
A czym się różni ta pasta ATE od jakiejkolwiek innej też przeznaczonej do tłoczków?
Są zwolennicy składania na płyn hamulcowy i na smarowidło. Jedni dlatego że dawno temu był tylko płyn i nie było wyboru inni składają też na smarowidło dlatego że po prostu jest. Obydwie metody działają a wybór to tylko sprawa indywidualna. Próbowałem obydwu sposobów i oba działają, przy czym płyn hamulcowy nie jest tak śliski jak mazidło i komuś mającemu mało z wciskaniem tłoczków łatwiej uszkodzić uszczelniacz. Kazmir , Matias , dobrego piwa ale czasem dopuście inne metody tym bardziej że działają ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |