Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.03.2019, 12:46   #1
Galar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
Galar jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 17 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Romano2105 Zobacz post
A nie jest przypadkiem tak, że tylna felga posiada rant z racji szerokości opony?
Jeśli po przebiciu przedniego koła zejdzie nam raptownie powietrze z dętki to jakie ma to znaczenie dla opony czy jest tam dętka czy jej nie ma?
Może przód nie potrzebuje rantu bo jest wąski?
Jak myślicie?
Oczywiście jak się rozerwie oponę to nie ma znaczenia.
Ale jak gwóźdź, drut, wkręt to szybkość schodzenia powietrza ma znaczenie.
Z dętki zejdzie natychmiast a z opony wolno.
Galar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.03.2019, 13:05   #2
Romano
 
Romano's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Białystok
Posty: 162
Motocykl: CRF 1000 DCT '18
Przebieg: 96 000
Romano jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 4 godz 8 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Galar Zobacz post
Oczywiście jak się rozerwie oponę to nie ma znaczenia.
Ale jak gwóźdź, drut, wkręt to szybkość schodzenia powietrza ma znaczenie.
Z dętki zejdzie natychmiast a z opony wolno.
Nie wiem czy mnie zrozumiałeś,
Jedziemy swoimi Afryczkami, Ty masz z przodu ori felgę i dętkę czyli zestaw fabryczny, ja natomiast mam ori felgę(teoretycznie nieprzystosowaną do bezdętki) zaklejoną taśmą 3M i jadę bez dętki, niestety traf chciał że obaj najeżdżamy na gwoździe i raptownie uchodzi nam powietrze. Jak się zachowa Twoją opona a jak moja?
Moja odklei się od felgi a Twoja nie? Bo co, będzie ją utrzymywać sflaczała dętka
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..."
Romano jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.03.2019, 13:32   #3
turas
 
turas's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 115
Motocykl: CRF1000
turas jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 22 godz 32 min 26 s
Domyślnie

No i właśnie nigdzie nie można znaleźć wytłumaczenia po co jest ten rant.
Tzn zasadniczo wiadomo, ale jednak nie ma pewności co do tego przodu.
Na wszelkich stronach zagramanicznych piszą, że jeśli nie ma safety bead, nie można stosować opon bez dętek i zaklejać tak jak chcemy.
Na chłopski rozum, to właśnie jak zejdzie powietrze czy z dętki czy z opony, to i tak jesteśmy w czarnej D. Za to odpowiada rant, żeby zatrzymać oponę przed zsunięciem się do wewnątrz.
Na Youtube jest film na którym gość zakleja przód w CRF tą taśmą 50 mm, tylko rozcina ją na pół, żeby była na szerokość obręczy.
turas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.03.2019, 15:00   #4
Galar


Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
Galar jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 17 min 27 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Romano2105 Zobacz post
Nie wiem czy mnie zrozumiałeś,
Jedziemy swoimi Afryczkami, Ty masz z przodu ori felgę i dętkę czyli zestaw fabryczny, ja natomiast mam ori felgę(teoretycznie nieprzystosowaną do bezdętki) zaklejoną taśmą 3M i jadę bez dętki, niestety traf chciał że obaj najeżdżamy na gwoździe i raptownie uchodzi nam powietrze. Jak się zachowa Twoją opona a jak moja?
Moja odklei się od felgi a Twoja nie? Bo co, będzie ją utrzymywać sflaczała dętka
No właśnie chodzi o to że na bezdętkówce przy najechaniu na gwóźdż nie ujdzie raptownie czyli jest czas na jakąkolwiek reakcję. Przy dętce tego czasu może zabraknąć.
Galar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.