Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.03.2019, 06:43   #1
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 15,440
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 4 dni 19 godz 21 min 55 s
Domyślnie

Nie próbuje Cie poprawiać Tank ale wedlug mojej wiedzy zeby detonowało to musi być materiał i silniki dzwonią z reguły przy daniu w pedał kiedy jest bogato.
Sama detonacja zaś występuje tam gdzie jest wysoki stopień sprężania plus na przykład duże wyprzedzenie zapłonu lub nieprawidłowe jego parametry np na skutek usterki.
Reasumując:
Gdyby było podejrzenie o takie spalanie wystarczy zalać paliwo 98 o wyższej liczbie oktanowej i powinna być różnica.

M
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.