| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			może tak być JEŚLI nieosiowo przykłada się siła. tego akurat raczej nie stwierdzisz raczej kręcąc wałem na postoju.  
		
		
		
		
		
		
			nie wiem czy Cię to pocieszy ale moje NC też mechanicznie nie chodzi tak jakbym się tego spodziewał po konstrukcji Hondy - gdzie RD07a czy ST1100 tylko świszczą rozrządem i nie słychać nic. trochę wyraźnie poprawiło się po zlaniu oleju po pierwszym tysiącu /jestem pewien, że to olej specjalny na 'dotarcie'/ pozostaje chyba jeździć - temat obejrzę przy regulacji zaworów może pod koniec tego sezonu. jeśli na oś założysz podkładki jak kiedyś kiedy tam będziesz niczemu to na pewno nie zaszkodzi. oszczędzają jak wszędzie IMVHO. może wtedy nieco ucichnie. jeszcze co do merytoryki wypowiedzi - kiedyś wszyscy bez wyjątku niemal, jeździli kilkunastoletnimi motocyklami - popatrz ile teraz jest nowych/prawie nowych motocykli. wątków mechanicznych typowo też ubywa. takie czasy. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			przy następnych zaworach zdejmę dźwigienki i zobaczę, czy jest ta sama średnica wałka co w starej XRV jak tak to założę te podkładki...  
		
		
		
		
		
		
		
	tak mi się wydaje, że to pochodzi od tych dźwigienek bo nie zawsze występuje i ma związek z temperaturą silnika, moja ma 73.000km i pewnie prowadnice zaworów wydechowych mają już jakiś luz więc przy wciskaniu zaworu może coś tam się chwiać na boki... a czy ktokolwiek z posiadaczy CRF zaobserwował to u siebie?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niestety ja u siebie klikania nie zaobserwowałem. 
		
		
		
		
		
		
			Może to być jednak spowodowane tym, że nie do końca wiem, o jaki dźwięk chodzi? A może mam za mało nakulane (chyba 23.000?) Najlepiej byłoby porównać pracę silnika dwóch (czy nawet trzech) NAT stojących obok siebie? A może nagrasz dźwięk i wstawisz tutaj? O ile ten dźwięk jest na tyle głośny? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 32 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez mdxmd : 11.03.2019 o 22:32  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 21:37 |