|
![]() |
#1 | ||
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
Cieszę się bardzo, że macie poczucie humoru.. mam pewne spostrzeżenia i chciałbym co nieco się podzielić z innymi najlepiej piszącymi na temat lub przynajmniej próbującymi coś wnieść do tematu... gdybyście mieli jakieś pytanie odnośnie jakichkolwiek cech pracy np cycowatego silnika to chętnie się z wami podzielę wiedzą co musicie pokochać a jak nie to tylko zmienić moto a co jest niepokojące.... lubię wiedzieć więcej nawet jeżeli jest no rozbijaniem gówna na atomy i bez sensu... może kiedyś komuś to się przyda.
zbyt mało miałem jeszcze do czynienia z CRF i być może te dźwięki są charakterystyczne dla tego silnia co nie zmienia faktu, że chciałbym ustalić ich źródło... Cytat:
Cytat:
![]() ![]() Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.03.2019 o 09:14 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
Mdxmd - nie złość się, nikt Ci nie jestem wrogiem
![]() Osobiście bardzo mi się podoba Twoje szczegółowe podejście do różnych problemów z motocyklem. Mówię to na podstawie obserwacji rozpoczętych czy kontynuowanych przez Ciebie wątków. Też jestem szczegółowy i drobiazgowy, lubię wiedzieć, 'co w trawie piszczy'. Ale taki przykład: w mojej NATce coś 'tłukło' się od nowości. Założyłem, że to centralka. W Portugalii jeździliśmy wynajętymi Afrykami bez centralek, tłukło tak samo, jak w mojej - wspólnie stwierdziliśmy, że to łańcuch. ![]() I puenta - kiedyś brałem udział w letniej szkole Aikido, gdzie gościnnie był u nas nasz mentor Chiba Sensei - w trakcie treningów była przerwa i można było zadawać pytania. Jeden i w sumie tylko jeden z uczniów zadawał pytanie za pytaniem na temat technik. Po kolejnym pytaniu Chiba Sensei stanął przed nim, spojrzał mu głęboko w oczy i powiedział: zadajesz za dużo pytań, za dużo myślisz zamiast ćwiczyć. Myślę, że niektóre rzeczy, sytuacje należy przyjąć za aksjomat - nie rozwodzić się za bardzo ![]() Poza tym tak sobie myślę, że Honda jest japońska i Chiba Sensei to też Japończyk - jakiś wspólny mianownik jest ![]() Spokojnej niedzieli ![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]() Cytat:
(..) rozbierając rozrząd zauważyłem, że dźwigienki zaworów EX mają duży luz boczny, nie mierzyłem tego ale przesuwając je po trzpieniu bez problemu można nimi stukać na boki (może to być ok 2mm) w silnikach hondy z lat ubiegłych gdzie występowały dźwigienki zaworowe na trzpieniu także był luz, ale była podkładka sprężysta, która trzymała dźwigienkę dociśniętą do jednej strony kasując ten luz. oto przykład co więcej serwisówki bardzo często podają graniczne wartości dla luzu osiowego dźwigienki a w CRF próżno szukać takich danych... podczas wciskania zaworu na dźwigience są spore siły i przy takim luzie osiowym jakoś dziwnie mi to wygląda... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 10.03.2019 o 23:14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) | paku | Kwestie różne, ale podróżne. | 11 | 23.06.2013 20:37 |
malowanie silnika? | malikut | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 81 | 29.12.2011 03:08 |