Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.02.2019, 11:07   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
Domyślnie

To nie takie proste.
Po pierwsze długość, po drugie każda kiwaczka przenosi inną siłę, i np w afryce sprężyna powinna mieć ok 100Nm w gs800 ponad 200Nm a w KTM lc8 ok 80Nm a to podobnie warzące moto.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.02.2019, 18:27   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,201
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 42 min 0
Domyślnie

Jest to stosunkowo trudny zabieg, jeśli chcesz rzeźbić to powinieneś kupić amortyzator przynamniej o takim skoku i długości co oryginalny, po drugie kiwaczki o odpowiedniej długości nie znajdziesz, tylko trzeba zlecić jej wykonanie. Po trzecie większość amortyzatorów ze stałym zbiornikiem na boku nie wejdzie do AT, zbiornik powinien być na przewodzie abyś mógł go przykręcić do ramy.
Pamiętaj że sag i skok zawieszenia to istotna rzecz w motocyklu enduro i może nie da się go ustawić jeśli twardość sprężyny nie będzie odpowiednia. Jeśli nie chcesz wydawać tysiaka euri na dedykowany taki jak ma być, to proponuje zregenerować porządnie oryginał i jeździć. Inne drogi są możliwe, ale trzeba wiedzieć jak to zrobić, nawet jeśli w teorii można wytłumaczyć to w praktyce może nie wyjść a kasa pójdzie w pizdu. Dorobienie sprężyny liniowej to wydatek 250 euro, kiwaczka kilkaset złotych, serwis i części do wymiany to kolejne kilkaset euro zakładając że nie trza będzie wymieniać całego środka, kupując używkę dopóki nie otworzysz to nie wiesz jaki jest a to nie sa tanie rzeczy. Z reguły u nas nie ma kultury serwisu amora po tot motogodzinach a tak trzeba. Podaję ceny w euro ponieważ nigdy nie robiłem tego w Pl bo w mojej ocenie nie ma komu tego dać żeby nie spierdzielił. Podliczając to wszystko dołóż do tego ryzyko ze nie nie da się go odpowiednio ustawić a nawet jeśli to wówczas przód nie nadąży za tyłem i kolejna akcja z wymianą i personalizacją przodu a wtedy koszty przewyższają wartość motocykla, jeśli jesteś na to przygotowany działaj. Pisze to z własnego doświadczenia bo przerobiłem wiele motorków i włożyłem w to mnóstwo kasy, kiedyś byłem przekonany ze wszystkie motorki, które pociąłem zostaną u mnie na zawsze, ale tak nie było.
Powodzenia.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wilbers ural2 Rama, zawieszenia, napęd 12 28.10.2016 22:43
Ślimak prędkościomierza - kompatybilność jochen Hamulce, kola, opony 10 25.03.2016 18:50
Kompatybilność silnika AT RD03 i TA 650 wilq.bb Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 19.12.2015 19:59
Foto, kompatybilność aparatów Elwood Archiwum 32 22.04.2012 21:22


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.