Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.02.2019, 18:11   #1
robert73


Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Łódź
Posty: 3
Motocykl: nie mam AT jeszcze
robert73 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 25 min 13 s
Domyślnie

Renant mam taką samą oliwiarkę i był ten sam problem .Wystarczy wymienić oring w obudowie którą się kręci , oryginał ma 2 mm grubości a ja założyłem 2,5 mm .Przestało kapać i zbiorniczek zrobił się bardziej stabilny bo wcześniej ruszał się trochę na boki .
robert73 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.02.2019, 18:29   #2
renant
 
renant's Avatar


Zarejestrowany: May 2011
Miasto: Zgierz
Posty: 200
Motocykl: była AT jest TA
Przebieg: rośnie
renant jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 5 godz 27 min 45 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał robert73 Zobacz post
Renant mam taką samą oliwiarkę i był ten sam problem .Wystarczy wymienić oring w obudowie którą się kręci , oryginał ma 2 mm grubości a ja założyłem 2,5 mm .Przestało kapać i zbiorniczek zrobił się bardziej stabilny bo wcześniej ruszał się trochę na boki .
gdzie kupiłeś uszczelkę 2,5mm?
renant jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
scottoiler lukiz Wszystko dla Afryki 35 18.04.2015 17:05
Scottoiler - problem mihoo Rama, zawieszenia, napęd 4 08.05.2013 18:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.