![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
W moich starych XTZ, XT, KLR napięcie potrafi spaść, jak podajesz. W BMW niezależnie od włączonych urządzeń nie spada poniżej 14.1
Zanim zaczniesz wymieniać połowę rzeczy to zmierz jeszcze innym multimetrem. A potem to standard: pomiar alternatora, regler, kostki, masa silnika itp itd. Pół netu jest o tym.
__________________
Wolniej ale dalej Cierpliwości |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Ostrów lubelski
Posty: 88
Motocykl: RD07a
Przebieg: 55445
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 22 godz 17 min 43 s
|
![]()
Nie jest podłączony do klem, gdzieś zapewne w instalacji.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Odi Profanum Vulgus
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: FZG/SRB
Posty: 332
Motocykl: RD04
Przebieg: 60 +
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 20 godz 39 min 37 s
|
![]()
Podłącz miernik pod zaciski akumulatora i zmierz przy wszystkich włączonych odbiornikach, ja mam miernik wpięty pod czaszą i pokazuje mi 12,9 przy włączonych swiatlach, ale na zaciskach mam wtedy 13,9-14,2
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zbyt duże napięcie ładowania. | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 100 | 23.04.2020 09:23 |
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? | Evvil | Układ elektryczny i zapłonowy | 8 | 01.08.2013 00:44 |
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia | Grucha | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 21.06.2013 12:25 |
Znika napięcie w tripmasterze | ToSt | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 18.06.2011 23:06 |