Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.02.2019, 12:54   #11
miotacztruskawek
 
miotacztruskawek's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2018
Posty: 153
Przebieg: Rosnący
miotacztruskawek jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 3 godz 46 min 22 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
czyli dla CRF "riding sag" przód i tył można przyjąć na 30% skoku zawieszenia?

z lektury jest jeszcze "free sag" no ale jeden wyklucza drugi bo motocykl sam jeździć nie będzie
Tak...ustaw 30%.
Z tym, że free SAG to mimo wszystko ważna rzecz, bo pomaga dobrać sprężynę pod motocykl. W praktyce dla dużych maszyn ma mniejsze znaczenie. Przede wszystkim dlatego, że lekkimi latasz wyłącznie sam i ew z minimalną ilością bagażu. A taka afryka musi się zmieścić w szerszym spektrum kombinacji.

A co do BeeMki to racja.. Człowiek coś poklika, pojawią się jakieś ikonki, nawet czuć, że zawieszenie się inaczej zachowuje. Tylko stanowcza większość nie potrafi powiedzieć, czy jest lepiej, czy gorzej...
miotacztruskawek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Upgrade hamulcowy iwan Hamulce, kola, opony 17 12.09.2014 21:26
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe Adagiio Rama, zawieszenia, napęd 8 10.03.2009 22:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.