Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.02.2019, 23:16   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

podsumowując

1.można kupić sprężynę dać to do tunera i modlić się, że się uda i będzie dobrze
2.kupić wilbera lub ohlinsa już bez modlitwy ale kasa 2x taka
3.spokój kosztuje
4.kto nie ryzykuje ten nie zyskuje
5.schudnąć razem z partnerką a kasę na amor zainwestować w sport, kupić rower, rolki i na co tam jeszcze wystarczy, operację zmniejszenia żołądka czy coś w ten deseń

ktoś pytał o sag to "ubytek" w skoku zawieszenia po ulokowaniu na moto wszystkiego co ma jechać, włącznie z kierowcą

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.02.2019 o 23:24
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Upgrade hamulcowy iwan Hamulce, kola, opony 17 12.09.2014 21:26
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe Adagiio Rama, zawieszenia, napęd 8 10.03.2009 22:00


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.