![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Gwe/Warszawa
Posty: 3,484
Motocykl: CRF1000, RD04
![]() Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 8 min 6 s
|
![]()
Emek...za miękki przód
![]() ![]() ![]() Co do sprężyn Hyperpro, to nie udało mi się znaleźć danych dotyczących jej faktycznej twardości (nigdzie tego nie podają, tylko magiczne +20mm). Natomiast opinie w różnych miejscach w sieci ma pozytywne...nie sądzę, żeby po jej założeniu nagle było drewno z tyłu...szczególnie jak kierownik nie waży 70kg... Ci co kupili mogli by przetestować, przecież nic nie wybuchnie od tego... ![]() Co do działań na tylnym amorze mam narazie wymęczoną odpowiedź od BFG suspension (chwalą się, że robią zawiasy m.in. dla Sonika i Paska...): - piston kit race tech 815zł - sprężyna Ohlins 620zł - robota 600zł Czyli 2koła za przeróbkę... ![]() Pierwsza ich reakcja na pytanie była: "Przy tej wadze seryjny amortyzator nie da sobie rady. Dobrym pomysłem jest zmiana całego tyłu na akcesoryjny ze sprężyną dobraną do wagi." ![]() Zestaw race tech: Shock Gold Valve Kit SMGV S4603 $179.99 Includes complete Instructions, Shock Gold Valve Piston, Valving Shims, Valving Charts. ok.700zeta czyli grubo... ![]() Czekamy na Diabły i PKSa...
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Upgrade hamulcowy | iwan | Hamulce, kola, opony | 17 | 12.09.2014 21:26 |
Wymiana adaptacja innego zawieszenia w Africe | Adagiio | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 10.03.2009 22:00 |