![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Gówniana przyczepność i schodzą szybko jak Mada pisze.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
Na asfalcie każda kostka będzie miała mniejszą przyczepność niż opony z typowo szosowym bieżnikiem. Trzeba mieć tego świadomość. Sam mitas podaje w specyfikacji, że to 80% teren, a tylko 20% asfalt: http://www.mitas-moto.com/en/product...2-f3f172488a95 Póki co nie znalazłem lepszej długodystansowej kostki, co nie oznacza, że jest ona idealna. Na torze w Starym Kisielinie bezproblemowo je zamykałem i wyprzedzałem CBRki 600 na łukach. W słońcu, deszczu i śniegu też zdarzało mi się jeździć. Z tym brakiem przyczepności to taki urban legend, gdyż od 2015 zmieniona jest mieszanka (tak wyczytałem). Przed 2015 rzeczywiście przyczepność była gorsza. PS Plus od "zwykłej" różni się tylko bieżnikiem. W plusach "kostka" jest większa niż w zwykłych. No i plusy mają GSowe rozmiary. |
|
![]() |
![]() |