|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Po co Ci pełny rdzeń jak zmienisz na klamki na niełamki?
Raz wyglebiłem na moto z hanbarami z rdzeniem i trzeba było kombinować, bo rdzenia już nie dało się wyprostować (w terenie), a uniemożliwiał ruch klamki. Gdzieś jest temat gdzie sporo się dyskutuje o różnych typach handbarów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]()
Bo lubię. Bo pełny rdzeń chroni nie tylko klamki, ale też pompę hamulca i sprzęgła.
Mam przy sobie imbus, który załatwia takie rzeczy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]() Cytat:
Osobiście mam plastiki (w DR i AT) i nie widze słabych punktów. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
Taka moja prywatna teoria. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
https://www.youtube.com/watch?v=FTD8EqjN01Y W zasadzie to chyba tylko Yamaha ma listki. Tu można prześledzić każdego kierowcę z tegorocznego Dakaru wraz z motocyklem: https://www.dakar.com/en/competitors# Jak komuś się chce bawić to ma zajęcie na wieczór. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Husqvarna 610 te | deftones | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 28.12.2014 19:54 |