|
|
|
|
#1 | |||||
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Nie napisaleś który model NAT masz bo miedzy 2017 i 2018 są różnice
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Sugeruję jak inni pojedzić, aż do tych 300km dojdzie jeszcze jedno zero i wtedy zrobić podsumowanie. Inna sprawa, że piszesz ze kupiłeś z ciekawości a nie z przeokonania, więc zapewne nadal bedziesz narzekał
|
|||||
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,624
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 8 godz 56 min 30 s
|
Cytat:
NAT 2016 chodzi o redukcję podczas podjazdu na wzniesienie, zobaczymy, nie mniej jednak mi przydałoby się coś pomiędzy D a nawet S1. Czy zauważyliście jakieś różnice w pracy skrzyni w zależności od zastosowanego oleju silnika? (chodzi o uślizg pomiędzy biegami) wrzucenie 2 biegu jest dość twarde Ostatnio edytowane przez mdxmd : 05.01.2019 o 14:19 |
|
|
|
|