![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
na tył w twych parametrach fajnie sprawdzi sie d908 RR
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Gdynia
Posty: 24
Motocykl: CRF1000L DCT, NX 650 - Scrambler
![]() Online: 16 godz 14 min 24 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
D908RR to opona która bardzo fajnie lata po czarnym, zarówno mokrym jak i suchym, lepiej niż TKC80.. w terenie też robi fajnie.. średnie przebiegi na tej oponie to ok 8 tys. km..
jej największym mankamentem jest mokra trawa i glina... ale to dotyczy większości opon dualowych. ogólnie bardzo fajna. ![]() pytałeś o opony.. no więc latam generalnie na czym się da.. ![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |