![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Żeby zmienić przód na dlugi, musisz dać afrykanski
tył. To będzie grubsza rzeźba. U mnie jest przód od Ktm 640 Adventure Tarcza hamulcowa pojedyncza 320, zacisk i pompa KTM Hamulec jest wystarczający, ale jeżdżę tylko solo Tył cały afrykanski z amortyzatorem Ohlinsa Zawieszenie zachowuje się świetnie. Warto to zrobić jeśli zwiazesz się na dłużej z motocyklem Zrobienie zawieszenia na skróty mija się z celem Marcin BB i Zimny wstawili od Rd 03 i nie byli zadowoleni z efektu Zrobienie dobrze zawieszenia w Trampku to więcej jak 2 tys zł Za sam używany amortyzator Ohlinsa zapłaciłem połowę ceny A i tak to było 600 euro ( nowy stoi przeszło 1200)
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 13.12.2018 o 08:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kilka pytań - zawieszenie AT w TA600 PD10 | zimny | Rama, zawieszenia, napęd | 89 | 23.02.2015 12:02 |