![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,006
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 43 min 41 s
|
![]()
Ostatnio ustawiałem z kumplem jego ori zawias, tyłu nie ustawisz pod taką wagę żeby było dobrze, on sporo mniej niż 90 waży i bez runsztunku musieliśmy skręcić sprężynę na max żeby był dobry sag. Do tego tłumienie odbicia jest za słabe nawet pod tą sprężynę, ogólnie trzeba to zmienić albo dać do strojenia.
Ori amor na spręzynę twardości 0,75N/mm ja w wilbersie mam 1,15N/mm i na moją jazdę solo jest ok(105kg na golasa) ale już w dwie osoby wolałbym twardszą...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2018
Miasto: Moje miasto to Trójmiasto
Posty: 241
Motocykl: Jawa 350TS/DR125/XR400R/KTM EXC 525/SD06a/701 Enduro
![]() Online: 3 dni 21 godz 7 min 40 s
|
![]()
Chciałbym trochę poteoretyzować.
Chodzi ogólnie o ustawienie SAG w motocyklach ADV i mam pytania: 1. Czy prawdą jest, że idealny SAG to 10% ugięcia moto na kołach bez obciążenia a 30% z obciążeniem? 2. Czy przód i tył ma to samo procentowe ugięcie? 3. Czy taki SAG jest tylko do ADV, czy w innych rodzajach motocykli też tak jest? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tripmaster-ustawienia | lewy | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 06.11.2019 23:28 |
Czy to wina zawieszenia? | krzeszu | Rama, zawieszenia, napęd | 16 | 13.08.2013 23:26 |