![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
tego rodzaju pytanie bez łyknięcia odrobiny teorii /jak koledzy sugerują/ jest wsadzaniem kija w mrowisko i otwieraniem puszki z Pandorą.
doedukuj sie nieco PO CO się to robi i JAK się to robi w zależności od CZEGO - a potem dopytaj jak zrobić to w swoim motocyklu. bez tego za chwilę zapomnisz po co i jak to robiłeś a setting zawieszenia to jest temaaaaaat, że ojapier..le począwszy od zmian nastaw w seryjnym zawieszeniu po akcesoryjne elementy za pierdylion cebulionów. Jak sądzisz - gdyby było to proste na jeden post ludzie wydawaliby 1500EUR na Ohlinsa ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tripmaster-ustawienia | lewy | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 06.11.2019 23:28 |
Czy to wina zawieszenia? | krzeszu | Rama, zawieszenia, napęd | 16 | 13.08.2013 23:26 |