|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
To prawda, ale z tego co pamiętam te naprawy przez wbicie gluta są rozwiązaniem na chwilę, aby dojechać do cywilizacji i załatać łatką w środku.
Pewnie tez wszystko kwestia wprawy i sprawdzonych narzędzi. Za pierwszym razem ponad godzinę próbowałem odkleić karoo3 TL z felgi - gdzie teraz robię to w 2 minuty ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2017
Miasto: Kraków
Posty: 131
Motocykl: AT CRF1000
![]() Online: 1 tydzień 22 godz 33 min 41 s
|
![]() Cytat:
Oponę zmieniliśmy dopiero po powrocie. https://www.stopngo.com/tubeless-pun...scooters-atvs/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Western Canada
Posty: 10
Motocykl: 2017 Tri color 6 spd manual
Przebieg: 13 k km
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 godz 6 min 48 s
|
![]()
panowie,
mam 13 tys. km na mojim outex conversion. Zero problemuw. Tylnia felga po 2 oponach ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Zarejestrowany: Oct 2018
Miasto: Western Canada
Posty: 10
Motocykl: 2017 Tri color 6 spd manual
Przebieg: 13 k km
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 godz 6 min 48 s
|
![]() Cytat:
https://www.acklandsgrainger.com/en/...g!545907412303! Trzeba miec compressor albo CO cartridges |
|
![]() |
![]() |